آپدیت سیستم اندروید

آپدیت سیستم اندروید

آپدیت سیستم اندروید

اطلاعات عمومی درباره Android وآپدیت سیستم  اندروید

در حال حاضر اندروید پرکاربردترین و محبوب ترین سیستم عامل در جهان است. گوگل به هر شرکتی که در صنعت موبایل فعالیت می کند اجازه داده است تا از آپدیت سیستم اندروید به صورت رایگان استفاده کنند. باید بدانید که اندروید یک سیستم عامل منبع باز یا اصطلاحاً متن باز (Open Source) است و یکی از دلایل اصلی محبوبیت این سیستم عامل مربوط به آن است. این نوع استراتژی گوگل در نگاه اول عجیب به نظر می رسد ، اما تجربه نشان داده است که بازخورد بسیار جالبی است و حتی به گوگل کمک کرد نسخه های جدید سیستم عامل اندروید را با قابلیت های بهتر منتشر کند.

آپدیت سیستم اندروید

آپدیت سیستم اندروید

سیستم عامل اندروید هر ساله یک به روزرسانی عمده را شامل می شود و با نام مستعار جدید منتشر می شود. سپس ، شرکت های فعال در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های اندرویدی در تلاشند تا نسخه جدید سیستم عامل اندروید را به سرعت بهینه کرده و با سلیقه شخصی خود برای دستگاه های هوشمند برتر خود هماهنگ کنند.

به عنوان مثال ، اکنون و پس از عرضه اندروید ۷ نوکیا ، سامسونگ لیستی از تلفن هایی را ارائه کرده است که به روزرسانی اندروید نوقا در آنها رسماً منتشر می شود و سعی دارد سهام اندروید ۷ یا گوگل اصلی را برای این محصولات بهینه کند رابط کاربری اختصاصی TouchWiz سایر شرکت های سازنده دستگاه های اندرویدی نیز همین روند را طی می کنند ، بنابراین این امر باعث می شود که به روزرسانی های بیشتری در نسخه های جدید Android توسط شرکت های مختلف منتشر شود. در همین حال ، برخی از شرکت ها عملکرد سریع تری نسبت به شرکت های دیگر دارند و Android Stock را زودتر مطابق با سلیقه خود همگام سازی می کنند و در نهایت بروزرسانی جدید Android را منتشر می کنند.

modir

Leave your message