بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰

بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰

بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰

به دنبال انتشار هفت نسخه مختلف از ویندوز ۱۰ ، برخی از کاربران اینترنت نسبت به انتشار نسخه های مختلف برنامه های مایکروسافت ابراز نگرانی کردند ، بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰ نرم افزار برای مشاغلی که به دنبال گزینه های پیشرفته سفارشی سازی هستند ، ضروری است. در هر صورت ، برای خوانندگان این مقاله مهم است که هدف مورد نظر از انتشار هر نسخه از Home به Mobile Enterprise را درک کنند.

بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰

بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰

بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰

نسخه Home سیستم‌عامل ویندوز تمام خصوصیات ضروری سیستم‌عامل مورد نیاز برای لپ‌تاپ، رایانه رومیزی، و انواع رایانه‌ها را دارا بوده و برای استفاده شخصی در خانه ایده آل است.

 در بررسی نسخه‌های متفاوت ویندوز ۱۰ در لیست بهترین سیستم های به ظاهر بی پایان آینده ، پیشگام ارائه گزینه ای برای اینترنت اکسپلورر خواهد بود. نام مرورگر جدید Microsoft Edge است (این مرورگر قبلاً در Spartan ثبت شده بود). اگرچه نسخه خانگی ویندوز گزینه اصلی برای کاربرانی است که زمان زیادی را برای مرور اینترنت می گذرانند ، مرورگر جدید با تمام سیستم عامل های آینده ارائه می شود. نسخه خانگی ویندوز با دستگاه های لمسی سازگار است و به راحتی می توانید از ویژگی های صفحه دسکتاپ مشابه پلتفرم تلفن همراه استفاده کنید.
نسخه خانگی سیستم عامل ویندوز ، علاوه بر برنامه هایی مانند تصاویر ، نقشه ها ، ایمیل ، تقویم ، موسیقی و فیلم و کنسول Xbox One ، همچنین امکان دسترسی به کتابخانه بازی های پشتیبانی شده توسط ویندوز ۱۰ را برای کاربران فراهم می کند. این ویژگی ها در نسخه های دیگر سیستم عامل ویندوز در دسترس خواهد بود.
ویندوز ۱۰ موبایل
مایکروسافت در ژانویه ویندوز ۱۰ موبایل را برای جهانی سازی سیستم عامل ویندوز و حذف مارک ویندوز فون در ژانویه معرفی کرد. بر خلاف windows phone ، که کتابخانه ای از برنامه های متفاوت از نسخه رایانه های شخصی Windows ارائه می دهد ، ویندوز ۱۰ موبایل قول می دهد که برنامه های PC و Windows 10 Mobile یک کتابخانه برنامه یکسان دارند. اگر محصول طبق وعده مایکروسافت تحویل داده شود ، ویندوز ۱۰ موبایل می تواند در نهایت رقیبی جدی برای سیستم عامل های اندروید و iOS باشد.
modir

Leave your message