معایب ویندوز ویستا

معایب ویندوز ویستا

ویندوز ویستا یک سیستم عامل گرافیکی برای رایانه های شخصی ، خانگی و مشاغل ، لپ تاپ های عادی و مراکز خبری است. در این مقاله به معایب ویندوز ویستا خوهیم پرداخت. قبل از راه اندازی در ۲۲ ژوئیه ۲۰۰۵ ، ویندوز ویستا Longhorn نامیده می شد. این نرم افزار در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۰۶ ساخته شد و ظرف سه ماه پس از انتشار در بین تولیدکنندگان نرم افزار و سخت افزار ، بازرگانان و خرده فروشان توزیع شد و در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷ از طریق وب سایت رسمی مایکروسافت برای عموم منتشر شد.

معایب ویندوز ویستا

معایب ویندوز ویستا

معایب ویندوز ویستا

ویستا یک سیستم عامل کامل نیست:

شرکت های سخت افزاری و نرم افزاری که محصولات سازگار با ویستا را تولید می کنند ، همه برای سیستم عامل جدید آماده نیستند.
بسیاری از این شرکت ها در حال تکمیل درایورها و به روزرسانی های ویستا هستند. از همه مهمتر ، اکثر شرکت های تولید کننده کارت های صدا و تصویر آمادگی لازم را ندارند.
نرم افزار ، مانند مجموعه های امنیتی که قبلاً هزینه آن را پرداخت کرده اید ، ممکن است در ویستا اجرا نشوند و برخی از آنها ممکن است به روزرسانی هایی نیاز داشته باشند که هنوز آماده نیستند
البته Trend Micro ، Panda ، CA و Semantek اعلام کرده اند که مجموعه های به روز شده خود را برای دسترسی به ویستا منتشر می کنند. بازی در ویستا و پشتیبانی از گرافیک ۱۰X DirectX در ویستا برای گیمرها عالی خواهد بود. اما این احتمال اتفاقی است که بعداً خواهد افتاد.

تحت چه شرایطی باید به لینوکس بروید؟

طرفداران و کاربران لینوکس به شما خواهند گفت که پاسخ این سوال واضح است – اگر می خواهید سیستم شما خراب شود یا کمتر قطع شود ، مشکلات کمتری اجرا شود و آسیب پذیری های امنیتی کمتری داشته باشد ، از یکی از توزیع های لینوکس استفاده کنید. اما این دیدگاه جهانی کاربران لینوکس است. اگر می خواهید این تصمیم را از دیدگاه جهانی رایانه بگیرید ،

modir

Leave your message